Avsnitt 7: Vem får kalla sig sociala medier-expert?

Expertrollen är flitigt använd i dagens medievärld, men vilken makt tillskriver vi de ibland självutnämnda åsiktsmaskinerna? Ingen fråga är för liten för att inte kunna kommenteras av en expert. Frågan är vad som krävs för att kunna kalla sig expert och vem får uttala sig om vad, när och hur?
Josefine berättar även om när hon fick 100 procent rätt i tävlingen om klyschigaste nejtack-formulering på Facebook.

Lyssna på vårt senaste avsnitt, som vanligt på iTunes eller på Soundcloud:

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Avsnitt 7: Vem får kalla sig sociala medier-expert?

  1. Pingback: Vem är sociala medier-expert? | Bisonblog

  2. Pingback: Maktministeriet – experter « Julia Skott – pangbrud och skjutjärnsjournalist.

  3. Pingback: Vad betyder titeln expert på sociala medier? | Bisonblog

  4. Pingback: Vad betyder titeln expert på sociala medier? | Bisonblog | Seo/Sökmotoroptimering/Sökmarknadsföring/Sociala medier

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>